woensdag 12 februari 2014

WINACTIE: Budget beauty!

Om toch een klein beetje te 'vieren' dat ik deze blog begonnen ben, leek het me een leuk idee om een mini budget beauty winactie te houden! Gewoon een paar dingetjes, die niet heel duur zijn, maar wel leuk!

Een deel van het pakketje dat je kan winnen:


- Volumizing mascara 'show time' van NYC 
- Nagellak van de essence colour & go collectie nr. 153 sweet or nude?
- Nagellak van de HEMA long lasting collectie nr. 79
- Baked eyeshadow van MAX in de kleur nr. 471 Brown & Beige

Ik zei 'deel van het pakketje' want naast deze artikelen doe ik er ook nog twee verassings artikelen bij in! Welke dat weet je dus nog niet, maar het zullen twee dingen zijn van Catrice, Essence of NYC!

Ik moet nog een keer gaan shoppen, dus als jullie bepaalde dingen van één van die drie merken graag in het win-pakketje willen zien, zet het dan hieronder bij de comments, wie weet doe ik wat met de suggesties!


Hoe je mee kan doen (het is heel simpel): 

1. Volg mijn blog op bloglovin' door simpelweg op de 'follow' knop hier naast het artikel te klikken (als je een bloglovin' account hebt), of je kan me ook gaan volgen door everdaybeautylifestyle te zoeken in het zoekvak op www.bloglovin.com  en daar op follow knop te drukken! (hiervoor moet je ook wel een account hebben bij bloglovin, dus als je die nog niet hebt, maak er dan eentje aan!) 
2. Stuur een e-mail naar everydaybeautylifestyle@gmail.com, of zet je e-mail hieronder bij de comments, zodat ik je e-mailadres weet en contact met je kan opnemen! 

Dus doe mee, en wie weet is dit schattige budget beauty pakketje binnenkort van jou! 

Je kan meedoen tot en met 28 februari, daaarna wordt de winnaar bekend gemaakt! Succes! 

5 opmerkingen:

  1. Friday Free Forward
    Heb aan alle eisen voldaan en doe dus mee ;-)
    diny.gijsberts@tele2.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuke blog! Ik heb alles gedaan! email: Isajansen01@hotmail.nl
    xxxxxxx♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey..
    Ik denk dat je me al kent via Instagram. Maar toch wil ik nog zeggen, dat je echt een super professionele blog hebt. Mijn e-mail: Isajansen01@hotmail.nl óf Isajansen0188@gmail.com
    Ik hoop dat ik win, maar ik gun het andere ook.
    Ik heb aan alle eisen voldaan!♥
    xxx. Isa♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ps. Ik zou persoonlijk er nog iets van catrice doen
    Sorry voor deze stalkerige berichten ;)

    BeantwoordenVerwijderen