maandag 10 februari 2014

TIP: het gebruiken van nagelwielen

Nagellak is echt iets waar ik er nooit genoeg van kan hebben, maar met een continue groeiende verzameling raak ik het overzicht vaak kwijt en vind ik het te moeilijk om keuzes te maken (''staat die rood hier nou beter bij, of is die toch beter?''). Elke keer de bak met nagellakjes is ook geen goed idee, dus ging ik op zoek naar een beter alternatief, en dat was er: nagelwielen. Vele van jullie zullen ze wel kennen en wellicht ook al lang in gebruik hebben, maar toch vond ik ze de moeite waard om een artikel over te schrijven.

Ze zijn relatief klein, licht en super handig voor het overzicht houden van je nagellak stash. Daarnaast zijn ze ook nog eens heel erg goedkoop! Geen enkele reden dus om er geen gebruik van te maken! 

Nog maar een deel van mijn nagellak verzameling





Hoe meer hoe onoverzichtelijker, en hoe handiger de nagelwielen worden!

Twee van de nagelwielen die ik in gebruik heb!

#1

#2


Zoals je ziet zijn de nagelwielen niet alleen handig voor het overzicht, maar ze zien er ook nog eens mooi uit! En daarnaast is het ook nog eens super handig om je nagelwiel even bij een bepaalde broek of ketting te houden om te kijken welke nagellak nou het beste erbij past! Dit gaat nog makkelijker met het nagelwiel dat met het potje zelf, want de kleur die het potje laat zien is vaak ook nog eens anders dan de kleur op je nagels zelf. 

Dus, don't hesitate, als je nog geen nagelwiel in bezit hebt en schaf er gelijk eentje aan! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten