zondag 23 februari 2014

VOGUE Women deodorant 'driven by air'

VOGUE heeft een nieuw soort product op de markt gebracht, namelijk een deo spray die op luchtdruk werkt in plaats van op drijfgas. Grootste voordeel hiervan: het is veel beter voor het milieu! De drijfgas die bij het gebruik van een normale deo spuitbus vrijkomt, is erg slecht voor het milieu, en dat is bij deze nieuwe soort deo dus niet het geval.

Ik heb twee van deze nieuwe deo's aangeschaft:


Zelf heb ik de deo's 'rĂªve exotique' en 'extravagant' uitgekozen, 
beide erg bloemige maar toch frisse geuren! 


Je kunt ze herkennen aan het labeltje op de dop


De deo's zijn volgens mij te koop voor de prijs van €4,- per stuk, zelf heb ik deze prijs er niet voor betaald dus ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen. 

Al met al, zeker een aanrader, het zijn lekkere geurtjes en ook nog eens veel beter voor het milieu! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten