vrijdag 11 april 2014

Nieuwe nagellak!


Hoihoi! Allereerst sorry dat ik al zo belachelijk lang niks meer heb geschreven! Het heeft te maken met het feit dat ik een aantal weken behoorlijk ziek ben geweest, maar dat is nu gelukkig achter de rug! Wat betreft de winactie van de Real Techniques Travel Essentials Set: de winnares heeft al een berichtje gehad, en de winactie is dus nu gesloten. De rest die niet gewonnen heeft: niet getreurd, er komt binnenkort wel weer een nieuwe actie aan! 

En nu over naar de beauty! Ik heb de afgelopen tijd een aantal nieuwe nagelakjes verzameld die ik heb gekregen of gekocht, en het leek me leuk om even te laten zien welke het zijn en hoe ze er uit zien!

Allereerst deze twee leuke kleurtjes! Het zijn beide zulke mooie kleuren, en hoewel de donkergroene misschien niet echt iets voor het aankomende seizoen is, vind ik het zeker echte paaskleurtjes! 


Leuk voor pasen en perfect voor de lente! 

Mooie mosgroene kleur

En een fleurige geel!
 Hieronder heb ik alle nieuw aangeschafte kleurtjes even naast elkaar op een nagelwiel gelakt, de bovenste twee zitten er ook bij. Alle kleuren zijn gelakt met twee laagjes tenzij anders aangegeven. De prijzen heb ik erbij gezet zoals ik ze heb herinnerd, maar als het goed is kloppen ze! Het zijn in ieder geval fijne budget lakjes! 


 1 = nr. 443 uit de Hema Long Lasting Nailpolish collectie €2,50
2  = nr. 844 uit de Hema Long Lasting Nail Polish collectie €2,50
3 = nr. 236 - Greenwich Village van NYC €2,49
4 = nr. 206 East Village van NYC €2,49
5 = nr. 298 - High Line Green van NYC €2,49


6 t/m 9 = vier verschillende nagellakjes van Primark, ze zaten 
samen in een doosje. Het doosje met de vier lakjes was €2,50
10 = nr 154 Pink & Proud uit de Essence Colour & Go collectie €1,89
11 = nr 113 Do you speak love? uit de Essence Colour & Go collectie €1,89
12 = combinate van nr 113 Do you speak love? uit de Essence Colour & Go collectie 
en de Top Coat Gold Leaf Color Rice van L'oreal Paris (€5,99)

Dit waren ze dan! Een paar leuke nieuwe aanwinsten erbij, fijn voor de lente en zomer! Laat die zon maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten